Žmonės perka emociją

Panašiai kaip logotipas, taip ir kvapų rinkodara padeda išskirti savo prekės ženklą iš kitų partnerių konkurencinėje aplinkoje. Kvapų rinkodara turi tiesioginės įtakos jūsų klientų nuotaikai ir emocijoms. Klientų juntami kvapai sukuria emocinį, psichologinį ryšį, dėl kurio jūsų prekės ženklas siejamas su malonia nuotaika. Kadangi dauguma pirkinių yra pagrįsti emocijomis, klientų lojalumą įgyjate apeliuodami į jų emocijas. Tyrimų duomenimis, klientų lojalumui ir apsipirkimo skatinimui, 75% sprendimo priėmimui įtakos turi uoslė. Visame pasaulyje tyrimai patvirtina kvapų rinkodaros efektyvumą. Procesionalūs aromatai aplinkoje spontaniškai ir teigiamai skatina apsispręsti dėl pirkimo, parduotuvės lengviau atpažįstamos ir neutralizuoja nepageidaujamus kvapus bendrose erdvėse.
Sukurkite jaukią apsipirkimo aplinką, leiskite lankytojams atsipalaiduoti, stimuliuokite savo darbuotojus, sukurkite energijos suteikiančią atmosferą… Atraskite kvapų rinkodaros galią.
Neleiskite savęs apriboti bendraudami su klientais ir stimuliuokite visus jų pojūčius. Nors mūsų vizualinio suvokimo gebėjimai daugiausia tinka žinioms perduoti, kvapas vaidina svarbų vaidmenį atmintyje ir emocijose. Su tinkamu deriniu jie sustiprina vienas kitą. Būtent tai ir yra kvapų rinkodara: sukurti pasaulį, kuriame kiekviena detalė yra vietoje ir skatinamas kiekvienas pojūtis.


Kodėl veikia kvapų rinkodara?

Jūsų klientai turi pasirinkti tarp jūsų ir kelių konkurentų, bandančių perduoti panašius pranešimus. Tikėtina, kad jie pasirinks prekės ženklą, kuris jiems atrodo įsimintinas ir su kuriuo jie gali pajausti emocinį ryšį. Kadangi žmonių dėmesio trukmė yra trumpa, kvapų pagalba galima išlaikyti savo klientų susidomėjimą, kuris gali virsti pardavimu arba ilgalaikiu lojalumu. Be vizualinių ir klausos elementų, kvapų rinkodara padeda padidinti klientų įsitraukimą, sujungdama visus 5 pojūčius, kad klientai įgytų nepamirštamą patirtį.
Kvapas yra stipriausias iš penkių pojūčių, susijusių su atmintimi ir emocijomis. Tai suteikia kvapų rinkodarai puikią galimybę pritraukti klientus, keičiant suvokimą ir kuriant patirtį maksimalaus efekto pasiekimui, įmonės prekės ženklo įvaizdinė dalies formavimui.
Šiandieninėje rinkodaroje lytėjimui, skoniui, kvapui ir garsui beveik nėra vietos. Visas dėmesys skiriamas regėjimui, o 75% mūsų emocijų lemia tai, ką jaučiame. Marketingo tikslas yra sukelti tinkamas emocijas. Todėl atėjo laikas pasinaudoti kvapų rinkodara.
Tai yra galinga priemonė, padedanti parduotuvėms, biurams ir įmonių pastatams sukurti produktyvumą skatinančią atmosferą.

error: Informacija apsaugota nuo kopijavimo !
Call Now Button